Geopolitics & Daily News

Γεωστρατηγική, Άμυνα, Διπλωματία, Εξωτερική πολιτική, Διεθνή σκηνή, Πολιτική & Οικονομία

Ξεκινάμε …ξανά, ξεκινάμε από το μηδέν.

Φίλοι επισκέπτες,

το ιστολόγιο ξεκινά σήμερα στις 19/09/2010 με ένα μέλος και μοναδικό.

Αυτό σημαίνει πως δεν θα υπάρχει συνεχής ροή των γεγονότων τώρα στην αρχή. Όταν βρεθούν οι κατάλληλοι συνεργάτες που θα είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις προσδοκίες του ιστολογίου, τότε αυτό θα γίνει ένα πραγματικό μέσο ενημέρωσης, που θα ανανεώνεται σε συνεχόμενη βάση.

Μέχρι τότε παρακαλώ τη κατανόηση καθώς και την υπομονή σας.

Κύριο μέλημα μου είναι να μην αναρτηθούν δημοσιεύματα που αποπροσανατολίζουν και είναι ψευδή.

Κύριο μέλημα μου είναι να παραμείνουμε ανένταχτοι και μακριά από τις όποιες «κομματικές ετικέτες».

Κύριο μέλημα μου είναι, να μην «διαβρωθούμε» σαν ιστολόγιο στο μέλλον, στον βωμό των «κλικς».  

Το αν θα πάμε καλά ή όχι θα το δείξει ο χρόνος. Σε κάθε περίπτωση είτε πάμε καλά, είτε δεν πάμε θα νιώσω «γεμάτος» γιατί θα κάνω φίλους, όπως και για το ότι θα έχω προσπαθήσει.

Προτιμώ να αποτύχω στη νέα μου προσπάθεια, αν αυτή μεταφράζεται σε «κλικς», αρκεί να κερδίσω την εμπιστοσύνη αυτών που θα μας επισκέπτονται.

Τέλος, ξεκινώ τη προσπάθεια δηλώνοντας από πριν το τι θέλω αλλά και σχεδιάζω να πράξω.

Αυτό το ιστολόγιο αν και εφόσον επιτύχει θα προσπαθήσουμε στο μέλλον να γίνει ένα οργανωμένο μέσο ενημέρωσης. 

Ιστολόγιο, ραδιόφωνο, και παράλληλα τηλεόραση. Επίσης στόχος μου είναι να στελεχωθεί με το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό έτσι ως ώστε να μεταφράζουμε σε καθημερινή βάση, ενδιαφέροντα άρθρα από το ξένο τύπο, και να τα αναρτούμε στην Ελληνική γλώσσα. Σκοπός μου είναι να υπάρχει συνεχής ενημέρωση, κατ’ επέκταση ανανέωση των σημαντικότερων γεγονότων ανά 20-30 λεπτά.

Φιλικά / Λουκάς 

19 Σεπτεμβρίου, 2010 - Posted by | ΕΛΛΑΣ

6 Σχόλια »

  1. Είμαι βέβαιος ότι θα επιτύχεις φίλε Λουκά γιατί έχεις όλα τα σοιχεία που χρειάζονται, ήθος και αγάπη για την πατρίδα, σε εύχομαι ολόψυχα καλή συνεχεια!

    Σχόλιο από Zanglos | 19 Σεπτεμβρίου, 2010 | Απάντηση

  2. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ Ο ΦΙΛΟΣ
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΛΟΥΚΑ

    Σχόλιο από ΜΑΝΩΛΗΣ | 19 Σεπτεμβρίου, 2010 | Απάντηση

  3. Φίλε Zanglos και φίλε Μανώλη,

    σας ευχαριστώ θερμά.

    Μόλις πιάσει την επισκεψιμότητα του Greek National Pride μπορεί να μου τη δώσει, να το αφήσω σε καλά χέρια, όπως έκανα με εκείνο, και να ξεκινήσω πάλι από την αρχή.

    Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου όπως λένε.

    Να είστε καλά και ξανά ευχαριστώ / Λουκάς

    Σχόλιο από Λουκάς | 19 Σεπτεμβρίου, 2010 | Απάντηση

  4. ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΠΕΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΘΕΛΕΙΣ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΑΝΩΛΗΣ

    Σχόλιο από ΜΑΝΩΛΗΣ | 19 Σεπτεμβρίου, 2010 | Απάντηση

  5. Καλή επιτυχία Λουκά και καλό κουράγιο στο νέο σου Blog που θα πάει περίφημα γιατί είσαι ικανός και το αξίζεις.

    Σχόλιο από Μιλήσιος | 20 Σεπτεμβρίου, 2010 | Απάντηση

  6. Ευχαριστώ πολύ φίλε Μιλήσιε.

    Σχόλιο από Λουκάς | 20 Σεπτεμβρίου, 2010 | Απάντηση


Σχολιάστε